Veelgestelde Vragen
Heb je een vraag? Wij hebben het antwoord!
Natuurlijk kan dat! zodra je bestelling is verzonden, ontvang je in je mailbox een mail van ons met een t&t code om uw bestelling te volgen en de verwachte leverdatum te bekijken.
Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar en staat altijd voor je klaar. We streven ernaar om binnen 2 uur op je vraag te reageren. Je kunt je vraag naar het volgend mailadres sturen: Klantenservice@novargarden.nl
Je kunt je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via Klantenservice@novargarden.nl. Ons team helpt je graag verder met de juiste
retourinstructies.
Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcard, Klarna en PayPal. Zo kun je tijdens het afrekenen de betaalmethode kiezen die het beste bij jou past.
Voor bestellingen onder de €50 rekenen we €6,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de €50 nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening.
Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 23:59 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de
verzendmaatschappij. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst,
worden op maandag geleverd (afgezien van bestellingen geplaatst op zondag).
We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren. Mocht je bestelling echter beschadigd of defect aankomen, neem dan direct contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer, en we zorgen voor een snelle en adequate
oplossing.
We begrijpen dat je je bestelling misschien wilt wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@novargarden.nl met je wijzigings- of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er
rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden, mogelijk niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.
Op al onze producten bieden wij standaard 2 jaar garantie aan.
Wij verzenden al onze bestellingen vanuit ons distributiecentrum in Nederland. Hierdoor kunnen we snelle en betrouwbare levering garanderen! 🚚✨
Zakelijk bestellen is bij ons mogelijk door een mail te sturen naar: klantenservice@novargarden.nl en ons van je gegevens te voorzien. Dan zullen wij zo snel mogelijk een factuur opstellen en deze toesturen.
Heb je nog een vraag? Wij hebben het antwoord.
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen!
Deel en ontvang 15% korting!
Deel dit product eenvoudig op een van de volgende sociale netwerken en ontvang 15% korting!