Terugbetalings beleid
Retourneren & Ruilen
Bij NovarGarden doen we er alles aan om uw bestelling met 100% tevredenheid af te leveren. Toch niet helemaal tevreden? Geen probleem. Laat ons dit binnen 30 dagen weten door contact op te nemen via klantenservice@novargarden.nl. Hier helpt ons team graag met de retourzending van uw bestelling.
Let op: Retourneren en ruilen van artikelen gekocht bij NovarGarden worden geaccepteerd binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop. Om uw retournering of omruiling te voltooien hebben we een bestelbevestiging nodig.
Retourneren voor een terugbetaling
Om voor een terugbetaling in aanmerking te komen moet het artikel ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten.
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen zullen we deze goedkeuren of afwijzen en u hier van op de hoogte houden via e-mail. Bij goedkeuring wordt de terugbetaling verwerkt en zal het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort zijn op de oorspronkelijke betaalmethode.
Retourneren voor een omruiling
Om in aanmerking te komen voor een omruiling, moet het artikel ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Na ontvangst zullen wij de aanvraag voor omruiling goedkeuren of afwijzen.
Stuur een e-mail naar klantenservice@novargarden.nl om te beginnen met een omruiling. Hier zullen wij verdere instructies geven voor de retournering. Let op: we vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn.
Retourneren & omruilen - Verzendinformatie
NovarGarden betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van defecte, beschadigde of onjuiste artikelen en behoudt zich het recht voor om defecte of beschadigde artikelen naar eigen keuring te vervangen.
Voor alle andere retourzendingen en omruilen van ongebruikte artikelen, is de klant verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor de retournering. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, betalen wij het geretourneerde artikel terug exclusief de verzendkosten.
Als u een artikel verzendt, raden wij aan om de retournering verzekerd te laten versturen. NovarGarden is niet verantwoordelijk voor artikelen die verloren gaan tijdens het transport naar ons retouradres.
Voor alle retouren en omruilingen, stuur een e-mail naar info@novargarden.nl voor de volgende stappen.
Beschadigde of defecte artikelen
Als u een defect of beschadigd artikel wilt vervangen, stuur dan foto's of een korte video van het defecte artikel naar info@novargarden.nl. Vermeld in de onderwerpregel u oorspronkelijke bestelnummer.