L'article a été ajouté

Droit de retour de 90 jours

Toujours 2 ans de garantie

Livraison gratuite à domicile au-dessus de 50 €

Comment pouvons-nous vous aider ?

Questions Fréquemment Posées

Heb je een vraag? Wij hebben het antwoord!

Bien sûr ! Une fois votre commande expédiée, vous recevrez un e-mail de notre part avec un code t&t pour suivre votre commande et consulter la date de livraison prévue.

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar en staat altijd voor je klaar. We streven ernaar om binnen 2 uur op je vraag te reageren. Je kunt je vraag naar het volgend mailadres sturen: Klantenservice@novargarden.nl

Je kunt je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via Klantenservice@novargarden.nl. Ons team helpt je graag verder met de juiste
retourinstructies.

Oui, nous acceptons différents modes de paiement, notamment iDeal, carte de crédit, Klarna et PayPal. Vous pouvez ainsi choisir le mode de paiement qui vous convient le mieux lors du paiement.

Pour les commandes inférieures à 50 €, nous facturons 6,95 € de frais de port. Pour les commandes supérieures à 50 €, nous prenons en charge les frais de livraison.

Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 23:59 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de
verzendmaatschappij. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst,
worden op maandag geleverd (afgezien van bestellingen geplaatst op zondag).

We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren. Mocht je bestelling echter beschadigd of defect aankomen, neem dan direct contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer, en we zorgen voor een snelle en adequate oplossing.

We begrijpen dat je je bestelling misschien wilt wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@novargarden.nl met je wijzigings- of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er
rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden, mogelijk niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.

Sur tous nos produits, nous offrons une garantie standard de 2 ans.

Nous expédions toutes nos commandes depuis notre centre de distribution aux Pays-Bas. Cela nous permet de garantir une livraison rapide et fiable ! 🚚✨

Il est possible de passer une commande professionnelle chez nous en envoyant un e-mail à : klantenservice@novargarden.nl et en nous fournissant vos coordonnées. Nous établirons alors une facture dès que possible et vous l'enverrons.